Likey!

God kväll! Jag får be om ursäkt (som vanligt) för min dåliga uppdatering^^ Förstår inte varför jag lovar sånt om och om igen när jag vet att jag inte kan hålla det. Men jag kanske kan få skylla ifrån mig på mitt otroligt tråkiga liv? Denna veckan har jag gått upp vid 3 varje dag och kommit hem 1830 (räknas som tidigt)! Men det blir liksom inte mycket tid att hitta på något med. Jag kan säga att jag just nu lever på hoppet och längtan efter ledigheten! Snart snart snart!
För att klara vardagen lite bättre funkar det ju alltid att dreggla framför heta skor vilket har varit en av mina sysslor idag. Här är Iron Fist just nu snyggaste modell - Muerte punk! Så otroligt snygga, tror jag blir tokig! Är det någon som känner för att skänka dessa i stl 38 till mig så är jag er evigt tacksam!
likey




Nu ska jag börja varva ner så att jag kan sova mer än 2,5h inatt...


Miss D.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nä men vad fan. Jag försökte mejla dig men det gick ju inte. Är det fel på din mejl? Ja, jag vill gärna ha idolbilder på Emma!

Kram och vi ses snart!

FasterAnnasomärtoppen

2009-12-06 @ 18:10:51
URL: http://www.annadanielsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0