TIPS! Så lyckas du se ut som en söt unge och/eller en teletubbies!

Jag har hittat världens bästa sak! Eller plagg! Ja, jag vet det är egentligen skor men! Ett stort men måste jag säga här - är det någon som fryser otroligt mycket under vinterhalvåret? Jag gör iaf det! Fryser så jag tror jag ska skaka sönder och få celluliter över hela kroppen! Men här, här ska ni se vad jag har hittat: En Sleepbag som är som en overall som man ska sova i. Ni vet vad jag tänker va? Haha, för er som inte förstår så tänkte jag att man kangå runt i denna urgulliga gula dräkten hela dagarna. Hur sexig hade man inte varit? Man hade iaf inte frysit det är en sak som är säker. Hur gulliga är inte alla dessa barn som springer runt i sina overaller i olika färger och möster? Jag fick även en fix idé att man kunde klistra fast lite folie på magen så ser man ut som en teletubbie, perfect! Sen i påsk är det ju bara att man klistrar på lite fjädrar så ser man ut som en kyckling!
Så vad har vi kommit fram till? Jo, barn är gulliga i sina overaller, kycklingar är jätte söta alltså måste alla införskaffa sig en sån här fin overall!
Här kommer sidan så att ni kan skynda er innan dem tar slut! (Just nu även på rea, aint that perfect?)
http://www.outnet.se/selkbag/lippi-selkbag-1.php

..
Snart är det jul, nu vet ni vad jag vill ha ;)




Miss D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0