Det var ju en dag idag också...

Godmorgon mina små apben!
Nu har jag äntligen vaknat och fått i mig lite frulle, det behövdes. Igår var jag ute med Linn, Sandra och Jennifer det var super kul! Åh, Sandra hade en liten söt hund hemma hos mig som jag en vacker dag ska kidnappa :D

Kände mig som en shopaholic igår! Jag och Nattis tog en svänga i Skövde och där råkade det väl slinka med allt möjligt! Var väldigt tvungen att kpa nya skor och hittade ett par när det var 20min kvar på tidsbegränsningen, puuh! När jag några timmar senare kom hem så hann jag inte mycket längre än innanför dörren när det kom en hemleverans med kläder till mig. Jag var jätte nyfiken för jag hade helt och hållet glömt vad jag köpt - lyckat! Men det var en väska med zebramönster (är snyggare än den låter) och en liten svart klänning. Sen var det bara att gå över till kiosken och hämta ett paket som kommit till mig nu i veckan. Jag känner mig så otroligt peppad för våren och sommaren! I det paketet som jag hämtade låg årets först inköpta bikini, solglasögon och lite smink+sminkborstar.
Ååååhh!!! Snart är det vår! Hörde iof igår att det skulle bli kallare nu igen men hoppas att det var en lögn. Jag vill ha vår! Bara lukten av allt som blomstrar ute gör en ju på toppen humör!

GE MIG VÅR!!


Oj, nu måste jag göra mig iordning. Idag ska jag upp till Mariestad och festa med girlsen där, shake it!


Miss D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0