....

Godmorgon! Eller räknas det som morgon om man varit vaken i 2h's? Aja, spelar väl ingen större roll..

Idag ska jag faktiskt till skolan, får bara hålla tummarna för att jag kommer hem också - utan fet väntetid! Visst att jag inte kommer åka så som jag brukar men det känns endå helt okej, bättre än ingenting liksom. Funderar på att ta med mig datorn idag även om jag bara har tråkiga föreläsningar om yrken jag aldrig vill hålla på med. Men tänkte att det kunde vara skönt att ha något att göra när tågen ligger i diket^^

Nu har det nästan gått en dygn sen jag började nynna på The offsprings låt "Why wont you get a job?" och jag nynnar fortfarande! Försökte sluta genom att lyssna super högt på Ke$ha men ack det var helt i onödan! Inget funkade! Hmff..


Menmen, kanske dags att dricka lite kaffe och vakna till? Har faktiskt varit varit utan det nu i hela 2h, jag är riktigt stolt!




Have a nice day

MissD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0