Få jobb lättare än att styra över 700kg muskler?

Hejhopp! Tänkte faktiskt försöka sova nu för att vara lite duktig! Oooh, klockan är 22.22 jag får önska mig ngt...
Körde på den gamla vanliga önskningen. Om man önskar sig något om och om igen så måste det ju slå in någon gång, right?
Idag har jag varit på årets första jobbintervju och det gick jätte bra! Jag var i god tid, helt förberedd och det gick seriöst toppen! Så runt första maj så börjar jag! Ja, herregud klart jag fick jobbgaranti jag sa ju att det gick jätte bra? Hela vägen från bussen, till dörren, till hissen, till dörren och i vänterummet så tänkte jag en och samma sak om och om igen : "Jag är fan häst tjej och vad vid att få min vilja igenom, klart som fan jag klarar detta då. Herregud att få ett jobb måste ju vara lättare än att styra över 700kg muskler?". Se? Man kan allt man vill!
Men som sagt nu ska jag nog allt knoppa! Du får ha det så bra som allra helst!



Miss D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0