Ger upp..

Gaaah! Jag tror jag blir toktokig! Vem är det som har beställt all denna snön?! Jag tror jag ger upp!

Skulle åkt till Skövde om ca 1h men icke! Tack vare vädret så är alla tåg mellan nässjö och falköping inställda, wooho! Så det blir inget med det! Bara att fetglömma det... Jag blir ju helt galen! Fan! Skulle ju ut med girlsen "/
Jaha... Fan då... Helt sur...

Gårkvällen spenderades hos Mr. I, mys! Jag måste bara säga en otrolig sak, håller du i dig? Han har aldrig sett filmen Fight Club! Ja, jag vet! Tänkte samma sak "Den har ju alla sett" men tydligen inte. Det var något vi iof löste igår, haha.. Men allt var bara myspys, me likey! Jaja, klart ni kommer får höra mer om honom. Det hoppas jag iaf...




Have a nice life!

Miss D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0