...

Hejhej!
Puuuh, vad skönt med ett tyst klassrum för en gång skull! Är just nu inne på min sista timme av lektionen Hygien och alla sitter tysta vid datorerna och skriver laborationsrapporter. Idag har min grupp gjort lite tester på hand hygien och rengörnings metoder. Nattis tvättade inte händerna, Felicia tvättade händerna med tvål, Mimma tog endast handsprit och jag tvättade först med tvål och smörjde sedan in med handsprit. Usch men dessa agarplattor är så äckliga så var ju tvungen att tvätta händerna dubbelt upp^^

På fm så hade jag hundövning där vi först tittade på film och sedan utförde lite övningar, så som klippa klor och använda tandskrapa. Super kul!

Verkar som om vi slutar nu, toppen! Nu ska jag ju iof vara kvar på skolan en timme till för att sedan sticka och rida, längtar! Jag har för mig att vi ska rida ikväll, vi kan hålla tummarna för det.

Förresten var det någon mer än jag som såg Cougar Town igår kväll? Jag bara älskar, älskar, älskar den serien nu! Klart att den inte är i samma nivå som True Blood men den kommer ju absolut på top 10. Så om ni letar efter mig en tisdagskväll vet ni vart jag befinner mig - klistrad framför tv'n!




Have a nice day!
Miss D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0