Manboy!

Hejhopp!
Helt besviken sitter jag här och lyssnar på Eric Saade's Manboy om och om igen... Jag som aldrig, aldrig varit intresserad av Melodifestivalen tittade faktiskt på finalen ikväll. Men ack! jag trodde vi hade gått fram i utvecklingen och tagit bort "juryn" som bara är påhittad skit. Jag hade helst av allt sett Alcazar och Neo i finalen, tyckte de var svingiga^^ Nu när de bidragen åkt ut i andra chansen fick jag istället hålla på Eric Saade och Salem. Manboy som var Eric's låt var favoriten och fick faktiskt några telefonsamtal från min telefon, kanske även berodde på att han lät så rolig^^ Men att ingen av dem vann är en sån otrolig besvikelse! Jag har inget emot Anna personligen, hon är sockersöt och har en väldigt speciell röst som jag gillar. MEN hennes låt är rätt tråkig, uppträdandet är lika intressant som en svart skärm och hennes klädstil är rent ut sagt pinsam! Kan vi sluta skämma ut oss Sverige?
Eric's framträde var det enda jag inte slet blicken ifrån. Hans låt var mer än okej, lätt att följa med i. Till skillnad från de andra så hände det saker i hans framträde och han dansade t.om. själv vilket är ovanligt! Pernillas få armrörelser räknas inte som dans, just so you know^^


Jaja, även om Eric Saade inte vann så kommer han gå varm hos mig!

 

Over and out
Miss D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0