Ojojoj, fundera!

Hej.
Ojojoj! Idag har jag funderat och funderat! Det är främst tre saker jag har funderat på;
  1. Ska jag plugga vidare direkt efter gymn eller överhuvudtaget?
  2. Ska jag ha på mig en kort klänning ist för en super stor på balen?
  3. Vill jag ens gå på balen? Kanske vill göra ngt annat för pengarna..
Ser ni vilka otroligt stora världsproblem jag har haft idag? Men som tur har vädret varit underbart (även om vi fortf har snö) med blå himmel och sol sol sol! Slutade vid 12 idag med, sköööönt!
Var en svänga förbi en av balklänningsaffärerna här i stan för att se om det fanns ngn kort söt klänning som jag kunde falla för men icke! Fanns inte alls många så tog ju iof inte såå lång tid men jag blev lite besviken iaf. Frågan är om jag kanske skulle titta förbi i Skövde på fredag, dem kanske har ngt?

Igår började jag läsa Djursjukvård (intensivkurs 4v) men eftersom tågen var fucked up som vanligt igår så kom jag inte fram.  Idag var alltså min första dag och det var faktiskt mycket bättre än förväntat! Idag låg "Bekämpningsprogram - hur kan ärftliga sjukdomar hanteras?" på schemat i 3h. Tyvärr tycker jag att själva namnet "Bekämpningsprogram" passar eftersom man oftast bara testar de djur som har de sjukdomarna man inte vill ha och sätter avelsförbud på dem, simpelt. Men men...


Dagens fun fact!
Han maskar har två hjärnor, ena i huvudet och andra... ja just det, könsorganet!


Se? Det skiljer sig inte så mycket mellan människor och djur!



Miss D.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

stackarn men om du hittar vill säga så tycker jag att du ska ha kortklänning eller de skulle jag valt om vi ens hade haft en bal här vill säga..

2010-03-03 @ 09:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0