Sjukt taggad!

Jag är så otroligt taggad för en liten diet! Någon "kom i form" tjofräs eller liknande. Hur taggad kan man vara halv två på natten? Hur taggad är man mitt på dagen? På dagen skjuter jag upp allt, skyller på annat osv. Men jag får faktiskt ta tag i detta nu! Visst att mina madlar fortfarande är svullna men herregud de står ju inte ut alls mkt nu! Jag tror faktiskt att jag ska köra några situps innan jag somnar inatt, bara för att jag kan och vill! Okej, jag kanske har lite dåligt samvete som kan spela in, det var ju inte alls så att jag nyss tryckte i mig två chokladbollar och en bit toblerone. Nu får jag faktiskt ta och sluta.
Imorgon kommer Linn hit och vi ska göra scones och äta mysfrulle tillsammans. Sedan har jag ett hål på 3-4h och då kan jag minsann passa på och ta en promenix! Linn är också ledig så hon kanske kan dra fram mig? Iof ska vi titta True Blood men det kan vi inte göra så länge, icke sa nicke!

Påtal om det där diet snacket måste jag bara säga att om ni hittar en person med sämre matvanor än mig så hojta till! Idag har jag varit duktig men jag har endå fått i mig ett antal chokladbollar, en bulle och kanske tre toblerone bitar^^ MEN jag har bara druckit en kopp kaffe idag, kanske därför jag varit så trött? Hm...

Jaja, imorgon blir det andra bullar och jag ska verkligen försöka tvinga Linn dra ut mig på en promenix. Att få Linn röra på sig är liksom ingenting man behöver tvinga fram utan det är mer jag som ska tvinga mig själv att föreslå detta^^
*Kaaapoooofff* Va? Nej jag har inte gjort ngt, eller tja jag satte mig ner....




Miss D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0