20100901

God morgon!

Åh, det är september idag! Nu kan det helt oklandrigt bli höst och därmed kallt, regn och slask! Jag vill krympa ner i en OnePiece och bara mysa i soffan men det får jag nog spara till en helg framöver.

Igår var jag, Lina och hennes mamma på speedway, första gången för mig! I början hängde jag inte med utan oroade mig istället för att sanden skulle sätta sig i tyget på min jacka^^ Men efter några hit så var jag inne i matchen och t.om. "hör och häpna" skrek till och hejade i högsta hugg!
I depån efter matchen så kunde man träffa killarna om man ville ha en autograf eller ta en foto. Men man fick haffa killarna påväg till duschen annars fick man vänta till efter de hade duschat. Vissa var ju redan inne vid duschen när vi kom dit men det var bara att bita ihop och vänta! Efter en stund så satte jag mig ner på en stol och bara tittade på alla som gick förbi. Jag följe alla med blicken och förbi går då två killar, varav den ena ler plötsligt jätte stort! Jag ler ju tillbaka på ren reaktion! Lite lätt förvånad frågar jag Lina om det var en av förarna eller någon från depån men hon var inte säkert men trodde depån. Han gick förbi en gång till men då var jag knappt medveten om det förens han lutade sig neråt och bakåt och plötsligt dök upp bakom Linas mamma i midjehöjd! Då log han med hela ansiktet och vad tycker ni? Rätt busig kille va? Precis efter detta så hör jag någon som börjar prata med honom på engelska. Hm, okej inte svensk. Sen börjar de prata om något första hit. Hm, okej det fanns en som blev diskad första hitet som vi hade idoitförklarat. Sen tycker jag mig hör namnet Artur. HM, det var ju en i lejonen som hette Artur och som hade vunnit andra hitet - vilket var hans första! Haha, jaja jag kanske pratar med honom nästa gång ;)

Aja, nu sticker jag till jobbet eftersom jag visst helt tappat bort tiden - Tilda då!




MissD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0