20100902.

För ovanlighetens skull sitter jag och läser bantningsknep. Har hittat ett som gjorde mig rätt glad med tanke på att det säkert hade funkat för ett halvår sen;


"Caffè latte mot kaffe med mjölk

Om du dricker: Två caffè latte varje dag, med standardmjölk

Och byter dem mot: Två kaffe med en skvätt lättmjölk (2 msk i varje) varje dag

Så går du ner 5 kg på: 2,5 månader"



En sak jag funderar på är om jag ska köra på en månads simning efter att mitt träningskort går ut. Jag vill ju helst träna på morgonen men lite svårt när friskis bara har två pass i veckan vid 06:45. Fast äsch, jag har ju inte tränat en enda gång än så länge! Kanske bättre jag bara är tyst tills jag blir frisk och träningsredo!



MissD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0