20100906

Jahopp, nu var helgen slut. Gäääsp! Försov mig imorses. Vaknade av att Lina som ringde för att väcka mig. Jag var helt bortkopplad från världen och när hon sa "vi syns om en kvart" frågade jag "vart?" för jag var inte medveten om att det var måndag och ny arbetsvecka^^

I lördags var jag och Sofie på "I rymden finns inga känslor" och den var verkligen sevärd! Jag som egentligen har lite emot svenska filmer tyckte den var långt över förväntan! Skulle t.om. kunna tänka mig att se den igen, de ni!


Igår var avskeds söndagsfika för Linn med Linda och Jennifer. Usch, om en vecka är hon borta :( Har ju drömt mardrömmar om att hon blir uppäten av kanibaler osv där nere, inte roligt... Suck.. Usch... Hur ska jag överleva utan min gullegris? Bara bita ihop och le som en liten docka. På fredag är det avskedsfest och på lördag är det avskedsfika sen på natten flyr hon landet. Jaja, vi kommer ha två avskedsfikor men söndagarna fikar vi alltid så då måste man ha en speciell för söndagsfikan och en för de gånger vi fikar de andra dagarna^^




MissD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0