20100908

Jaha, då var det torsdag igen då. Igår var det onsdag igen. I förrgår var det tisdag...igen..

Igår var jag och Linda på Claras för en liten fika, mums! Kände att jag behövde sitta där, äta och dricka onyttigt i några timmar. Synd att de plockar in uteserveringen nu i september! Jaja, jag vet att det blir väldigt kallt ute nu men om man sitter med flera filtar är det inte så farligt^^


Imorgon är det fredag och därmed Linns avskedsfest! Klockan 03 natten till söndag åker hon till Malta för att plugga. Jag är lite avundsjuk på henne, inte för att hon ska plugga utan mer för själva Malta. Har dock fått höra att luften är väldigt dålig där nere men det får vi se. Blir nog nyår där nere iaf, svinfint!



MissD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0