20100911

Igår var Linns avskedsfest! Jag var såklart hos Linn redan vid tre för att fixa och dona :) Pernilla (Linns mammi) hade fixat frukter, ost och snittar hon är så söt! 
Några timmar senare när folk började trilla in blev det bara trevligare och trevligare! Träffade massvis med nya personer främst från Linns dans.  Efter lite mingel, dans och pipa så blev det dags för utgång - såklart centrum. Vi splittrades där någonstans men hittade varandra några timmar senare på ena dansgolvet^^ 

Jag tror jag fått en klackattack på nedersta delen av vaden. 4-5cm i dm på min vad är svullet, lite färgat och huden har gått sönder lite. Lyckat Tilda! Okej, det var säkert inte mitt fel för fem öre men jag märkte det inte förens jag skulle gå upp ur sängen, bra där!

Äsch, både ni och jag vet att jag inte drack för mycket igår - jag åt för lite!


Just det! Jag har jätte ont i mitt ena långfinger också, why?! Och vart tog mitt örhänge vägen? Ploppen där bak sitter ju super hårt så förstår inte hur det har gått till.... hm...


MissD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0