20100912

Igår kändes det som om det var söndag men idag är det söndag vilket betyder att jag fått en extra söndag denna helgen^^ Tror att jag har nollkoll för att fredagen var som den var. Jag har ingen minneslucka iaf, eller hade inte det förens jag började prata med folk om kvällen/natten^^ 

Igår var det avskedsfika för Linn på gamla favoriten Claras. Det var bara vi som satt ute men det var mysigt med filtarna. Jag och Linda satt kvar tills elva och pratade eller nått sånt, haha.. 
Jag kommer sakna Linn så ofattbart mycket men som vi sa igår "Vi ses snart igen"!



MissD.

Kommentarer
Postat av: Hej

du kan vara Claes

2010-09-12 @ 12:41:19
Postat av: MissD.

Claes? CLARAS!

2010-09-12 @ 16:32:51
URL: http://cantfeelit.blogg.se/missd
Postat av: inte carl

oj, jag skrev fel.

2010-09-12 @ 16:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0