20100913

Ojojoj, har jag slarvat idag och inte lagt upp ett enda inlägg? Ajjabajja Tilda, smisk borde jag få!

Men jag skriver ju nu?


Sitter helt förslappad hemma och har faktiskt inte gjort någonting idag! Eller jo, jag var förbi hemma hos stefan för att hämta mina uggisar men OJ var min impregnering spårlöst borta? Jag undrar verkligen vem som har "råkat" ta den... Herregud vuxna människor?

Om någon inte riktigt hängt med kan jag meddela att pga vissa omständigheter och otroligt tröga människor har jag sagt upp kontakten med min fars flickvän. Detta har även gjort så att jag och min far glidit ifrån varandra otroligt mycket därför han inte längre kallas "pappi" utan Stefan. Tråkigt att det behöver bli såhär men när folk lyssnar med fel hål och saknar respekt för andra människor vill jag inte ha något med dem att göra. Sen att inte alla ser "blod är tjockare än vatten" är ju helt deras sak och dem får ta konsekvenserna.

Hm, undrar vart jag firar jul i år? Momo och Mofa eller Malta? Tror det blir Mata, skita i jultomten och festa istället, wooho!

MissD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0