20100916

Sitter på jobbet och sörplar blåbärsoppa, värmade. Jag behöver något värmade en dag som denna. Livet är upp och ner just nu och inget är som det ska, suck...

Klockan halv sex imorse ringde klockan och då var det dags att gå upp. Anledningen till denna fullständiga idioti var för att jag och Lina skulle upp och träna. Vi hade inte bokat pass och var inte riktigt säkra på när passet började, haha.. Men klockan sju var vi inne i och började träna efter 40min väntetid^^ Passet var jätte roligt! Ledaren var superglad och de andra som tränade (medelåldern låg väl på 60) var också jätte glada! Man blev så glad av alla glada människor.

Till frulle blev det en halv shake på jobbet men usch vad jag mådde illa efter den! Satt och fick verkligen koncentrera mig på att hålla allt nere, inte okej. Tror inte min mage gillar mat längre... Nu är det iaf bättre, mår inte alls lika illa längre. Fast vi får väl se hur det känns efter lunchen, suck.


Har planerat något idag men har helt glömt bort vad! Är det någon som känner sig träffad så hör av er till min mobil^^ Förlåt isf också.. haha, efterbliven! ;)



MissD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0