20100917,

Igår så var jag hemma en sväng och åt sen bar det av mot Claras med Linda och Erika. Ingen aning hur länge vi satt där men tills de stängde iaf. Jag och Linda tog en sväng förbi donken och sedan åkte vi till...hemligt resmål! Haha, såå det så!
När jag kom hem vid ett så slockande jag direkt! Höll på att somna i bilen och i trapphuset, haha så lyckat!

När jag kom till jobbet var jag fortfarande jätte trött och sitter fortfarande och gäspar! Ähh, nu får jag ta och rycka upp mig för det är FREDAG! Men fredag för mig idag är inte så jätte mycket att hurra för. Blir lugnt med tanke på att det är i slutet av månaden, haha.. Det blir troligen mys med Linda. Hon ska jobba tidigt på lördag så det blir lugnt och tidigt för oss både. På lördag blir det superlördag för mig och hela dagen börjar med - TVÄTT! Wooho! Vågen! Folkets jubel! not... Bara att bita ihop :)



MissD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0