20100920

Sicket val det har varit! Jag kan inte klaga på något speciellt faktiskt. Jag hoppades att alliansen skulle vinna och att sd skulle komma in i riksdagen. Verkar som om jag har fått min vilja igenom rätt bra :)


Jag tänkte ge er en uppdatering på helgen!
På fredags eftermiddagen så åkte jag till farmor och Rune. Mysigt att komma iväg och bli lite omhändertagen.Vi hann dock inte göra så mycket eftersom jag åkte hem vid tolv på lördagen. Men det är alltid trevlig hos dem :) 
På lördagen tog jag det så lugnt som jag kunde och låg hemma och tittade på danska hollywood fruar och på gossip girl. 

I söndags var jag och fikade med min första bästis Sofia! Vi gick tillsammans på dagis och genom lågstadiet, kände alltså varandra från att vi var fem tills vi tio! Vi möttes vid tre och utav någon konstig anledning så rann tiden iväg och plötsligt var klockan tio! Vi fikade i sju timmar fast det kändes som högst två! Haha, tiden går fort när man har roligt ;)



MissD.

Kommentarer
Postat av: raf

Ohh dear, i liked some of your blogs but did not expect you to have some extreme ideologies. My field is Politics and Economy and i am eager to hear others opinion about the Swedish Elections. Voting is a right and duty but sometimes we need to careful to not commit huge mistakes that might lead countries to misery and division. I do respect your choices but could you please explain to me why SD was one of them ? I think attacking minorities to get votes is just a ridiculous way to call it Democracy.



2010-10-03 @ 21:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0