20100924

Bloggtorka pga ingenting - inte bra!

Inatt var så bra. Natten som lönen kommer in är den bästa natten för då är man som rikast på månaden^^ Jag har iof inte slösat något - än. Vänta tills imorgon så får vi se hur det ser ut. Cigg, mobilen, busskort, fika och festa idag - strålande!

Imorgon ska jag till min mor och fira hennes man som fyller 40. Undra om han har fått någon kris? Hon fyller ju 50 snart så de kanske kan krisa tillsammans? ^^ Äsch, jag tror de är stabila. 
Det ska bli kul att träffa Saga och Elias igen. Det var inte så länge sen sist men så ofta som möjligt vill jag ju träffa dem! Saga var ju hos mig för några veckor sedan. Vi bakade muffins och tittade på "Hitta Nemo" och bara myste! Nu tjatar Elias om att han också vill komma till mig. Får väl ta det när jag har flyttat I guess... 


Dags att jobba lite nu kanske?


MissD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0