20100926

Ojoj, denna helgen var...party! och stress!

Nu har jag min första lugna stund som jag kan pusta ut på för första gången sen torsdagskväll. Efter jobbet i fredags gick jag direkt och fikade med Kaisa, Marcus och Linda. Sen var det bara att skynda sig hem för att göra mig i ordning och sen iväg till Linda och förfesta!
10:00 ringde klockan i lördags och då var det dags att fixa mig och åka ut till mor och fira hennes man som fyllde 40. Fikade men Kaisa efter det. Förfestade hos Lina och Robin och sen blev det utgång.
Vaknade idag hos Erika och när jag kom hem så fräschade jag upp mig och åkte för att fika med Kaisa, Marcus, Linda, Stoffe och Erika. Herregud vad jag fikar! 

Mer ingående information kommer imorgon för jag är tyvärr helt slut...


MissD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0