20100927 - Ett sällsynt exemplar

"när natten är här ska jag lämna allt tillbaks
vinet & skulden jag har
du visste nog att jag hade mina skäl
ett sätt att ge, ett sätt att ta

när mörkrets sista trummor dånar ut
överger & lämnar mig kvar
jag blundar i en frusen tyst minut
ett mycket sällsynt exemplar"

Lördag 20100927
Vaknade vid 1000 och då gick jag hem för att fräscha till mig. Åkte med Micke och Bea till mor. Kibo är så 
söt när han flörtade med flickorna genom fönstret! Kibo är alltså en hund^^ Väl ute hos mor firade vi
Patrik som fyllde 40. Trevligt, trevligt. När jag kom tillbaka till jönköping så var jag och fikade tror jag.. 
Varit så stressad så kommer inte ihåg men jag var nog och fikade med Kaisa iaf, kanske någon mer..
Matilda har verkligen noll-koll.  Men sen stack jag och kaisa hem till mig. Den bussen kaisa hoppade på
hoppade erika av, haha.. Fick höra lite saker jag inte ville höra medans jag gjorde mig i ordning för
kvällens party. Sen stack jag till Lina och Robin för lite förfest. Jag och Lina hamnade en snabbis på
8glas där vi spelade blackjack och gick + ! Sen blev det en sväng förbi torpa sen upp till club africana med
Erika och Yaw, svinfint! Partyparty sen vid fyra åkte vi till shell och fråga mig inte vad som hände där, haha!
Lätt att vi ska på nästa Club Africana!



MissD.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man borde flörta med dig.

Men du är för fin.

2010-09-27 @ 20:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0