20100927 - Infra Red

"there is no running that can hide you 
cause I can see in the dark
forget your running, I will find you"

Och nu kanske ni undrar varför det står "infra red" efter datumet och varför inlägget börjar med en låttext. Jo, det är såhär att jag ska börja döpa varje inlägg till en låt. En låt som spelas mycket nu eller som jag kanske t.om. lyssnar på nu. Fråga inte mer, undra inte varför utan så är det bara! :P


Fredag 20100924
Jobbade till 1500 och traskade sedan till Telia för att möta Kaisa och ta en fika. Påväg till fiket så mötte vi Marcus så plockade med honom. Erika kom förbi en stund innan hon skulle till jobbet, inte träffat henne på flera dagar! Linda kom också och sen.Efter lite party taggning så åkte jag hem och stylade upp mig. Förfestade hos Linda och åkte sedan in till Amor. Kaisa och jag kom dit före dem andra eftersom de skulle äta. Nån shotbricka senare så gick vid ner mot centrum. Sen.. Hm.. Jag kommer kanske inte ihåg allt men jag var tydligen rätt stabil. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att gottgöra James han är nog rätt pissed på mig.. hm.. Gå förbi claras idag och se... Men annars var det en lyckad kväll! :D



MissD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0