20100928 - By the time

"Don't wake up, won't wake up, can't wake up,
No, don't wake me up
It's the early morn lights flick on
sleepy eyes peek through the blinds at something wrong
Motionless remains the mess
Shame, such a beautiful, beautiful young life"


Så sliten idag, känner mig helt borta. Lägenheterna igår var inte alls som jag och Kaisa hade tänkt oss, grymt besviken... Var sedan en sväng på Claras, a6 och sen fikade vi med Linda på George, svinfint!
Idag ska jag till Stefan efter jobbet för att hämta varmare kläder, brr fryser! Sen måste jag hem och fixa lite. Linda och jag ska väl upp en sväng till a6 och fixa lite möjligtvis en fika efteråt^^


MissD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0