20100930 - Girlfriend

"Shot town down to VA, straight walk out them PJ's
Pockets smell like feme's[?] so I fed them cheesecake
She wanna these taste, she gave me the please face
I gave her the leave face, she know what think like Gene Grey
Stepped on in so cleanly, mastermind in yeezy
Your diamonds aint got no class, we call them dr. Kingly
Our watches got them scholarships, we knowledge that
She fine yo, but we don't want your baby girl, we will take
Your shine though."

En timme kvar sen slutar jag för idag, svinfint! Sen blir det en liten sväng förbi a6, liten liten sväng^^ Tänkte att jag skulle ta det 100% lugnt ikväll. Tänkte ju ta det igår men sen blev det ju speedway med Lina istället. Har kommit på ett smeknamn till min favorit nu - Ärtan! Jag är nog en av hans få fans, tyvärr. Jag är glad även om han kommer på fjärde plats (av fyra). Jag är glad att han får köra när det redan är avgjort. Jag är glad så länge han är med! Dock så såg jag inte honom igår men ack sånt får man överleva med...



MissD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0