Dålig uppdatering alabama!

Hejhej!
Tänkte att jag skulle dra några uppdateringar för er idag för trott eller ej så har ni missat endel!

Tjejer hit och tjejer dit!
Det finns flera anledning till varför jag inte umgås i stora tjejgäng. En av anledningarna är för att tjejtjaffs är något av det mest patetiska jag vet. Vem orkar bråka om småsaker? Men för någon vecka sen blev jag ju indragen i ett sånt tjejtjaffs. 
"tjaffset" var främst mellan min vän S. och hennes närmsta vän J. J. var irriterad för att hon kände att S. spenderade väldigt mycket tid med mig medan hon knappt träffade S.. De löste deras problem efter några dagar men vem tror ni fick rollen som "roten till allt ont"? Wooho 10poäng till dig! Det hade hänt en liknande sak för J. tidigare när hennes vän A. och jag började umgås tight. Men skillnanden var att A. total ignorerade sina vänner och bara total sket i sina vänner och var jätte taskig. Jag fick inte reda på läget förens efteråt. 
J. har sagt att hon kommer ha svårt att låta mig bli en nära vän med tanke på vad som har hänt - även om inget har varit mitt fel! Men för mig är det inte någon jätte biggi. Jag tycker J. är en jättegullig tjej och vi träffas ju lite då och då främst genom S. men jag är ju inte den som letar vänner utan de som funkar de funkar och vi blir oftast väldigt nära vänner. 
Men själv lever jag efter - Mis amigos son tus amigos - Mina vänner är dina vänner




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0