En dag som vilken annan onsdag om de nu är likadana..?

Hejsan!
Den där uppdateringen jag har pratat om tycker jag att vi skiter fullständigt i! Vem orkar babbla om det förflutna? Inte jag! Så därför kommer dagens uppdatering istället :)

Sandra sov hos mig inatt och vi tränade på hennes prov halva natten kändes det som. Det var ju över ett år sedan jag tränade till ett prov så detta var lite små trevligt. Tydligen gick inte provet så bra i alla fall men vi hade ju trevligt ^^
Idag på jobbet gick det som det har gjort den senaste tiden - si sådär! Den här jäkla svackan är så himla tråkig! Jag ska tagga mig imorgon genom att lyssna på mina superbra samtal innan jag åker till jobbet :) Sara och jag bestämde att vi skulle ha en bra dag imorgon så jag måste ju i alla fall hamna över 30, annars blir jag våt på kinden "/
Efter jobbet så åkte jag och klippte håret. Som många vet är mitt hår nästan det käraste jag har så det är väldigt noga att de inte klipper för mycket! Frisören var jättegullig! Jag gillar inte de där tillgjorda samtalen som vissa försöker ha med en utan då sitter jag hellre tyst. Herregud, vem har dött av lite lugn och ro? Men vi hade ett avslappnat och inte speciellt livfullt samtal men det var precis var jag orkade med! När hon hade fönat och borstat mitt hår så höll hon fram där hon hade tänkte att klippa för att försäkra sig om att det var okej för mig. How cute! Jag tror att det blir samma frisör nästa gång också för hon förstod mig precis och läste mig som en öppen bok ^^
Efter frisören så åkte jag, min bror Mats och min kära farmor till a6 för att köpa en present till Mats. Jag var bara där för sällskapet och som smakråd för min present är en hemlis! Vi fikade också och det så trevligt att träffa dem igen. Visst att det precis har varit påsk och vi har träffats pga det men kom igen! Släkten är inte alltid värst - i alla fall inte dem två ;)
När jag kom hem satte jag igång och monterade den nya tvbänken. Jag passade även på att möblera om lite bara för skojs skull och det blev svinfint! Jag har känt att det var lite... opersonligt och inte riktigt, riktigt hemtrevligt här i min lägenhet men nu fasen tar det sig :D
Oooooj, vad hände med tiden? Klockan är ju 00:21! Sen när blev den det? Jaja, nu måste jag minsann nana för att jag ska vara pigg och kry tills toppen morgondagen ^^


Puss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0