Tisdag? Onsdag? Jaaaha, torsdag?!

Hejhopp!

Vad alla dagar bara springer iväg! Jag får börja binda fast dem för snart står jag här ensam helt utan dagar ^^

Idag har jag jobbat och även om jag och Sara skulle ha en bra dag idag så gick det inte så himla bra. Jag är fortfarande inte tillbaka från svackan "/ SUCKS!
Men hey, jag har i alla fall ett trevligt jobb så även om jag har gått ner mig så blir jag inte depp! Ibland blir jag helt ställd och det är oftast pga Sara. Idag så kom vi in på Moses och hon sa något om att han levde för flera miljoner år sedan. Då undrar man om hon är seriös eller bara driver med en och idag visste jag inte om jag skulle skratta en gråta^^ Jag upplyste då Sara om varför det är just år 2011 och att en kille bränner 315 kalorier genom att trä på en kondom om han inte har erektion! De ni killar! Nu har ni något att göra om ni vill bränna lite fett, haha! Jag säger så mycket konstigt och att det stämmer är ju sinnessjukt!


Nu ska jag ner till affären och införskaffa lite... hm.. nötter? Vet inte men är lite sugen på nötter just! Kanske lite mer philadephia för den "råkade" ta slut imorses - inte bra!
Vad behövs mer? Mjölk?

Jag är verkligen sämst i världen på att handla! Jag går bara runt som ett fån och tar något snabbt som jag är sugen på just för sekunden ^^ Välplanerad? Absolut inte!


Puss på armbågen (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0