Fredag, fredag, fredag, FREDAG!

Hejsan!
Jag avbryter mitt uppdateringsrace som jag i alla fall tänkt att det ska bli (in slow-motion ofc) för en nutidsuppdatering!

Hade en riktigt halvdan dag på jobbet igår. Mestadels av dagen var bra vi tävlade och vann så det var upplyftande i humöret. Det sista passet var jag så förbannad. Är jag på mitt jobb så vill jag ju kunna utföra det också annars kan man ju  fråga sig vad jag gör där!  Shit the same, inte fokusera negativt.
Efter jobbet stack jag till Erika där vi gjorde oss i ordning för kvällen. Deras lägenhet var såååå fin! Blev så glad för deras skull. De är verkligen the perfect couple och de förtjänar de bästa förutsättningarna <3
Två kompisar till Erika kom också en stund innan vi alla åkte ner mot festen. Några timmar senare så var tanken att vi skulle åka in till krogen men var så skön fest så jag stannade kvar medan Erika och de andra åkte iväg. Yaw hade med sig sin kompis A. som jag blev lite ihopparad med men det gjorde ingenting för A. var en rätt trevlig kille. 
Hur som helst så kom jag hem runt 2 (om jag får chansa med min otroliga tidsuppfattning) med Alexander och Sandra, thx!

Sandra utlovande frukost idag men det verkar gå lite segt på den fronten. Äsch, annars får vi väl äta lunch/middag och hoppa över frullen helt...
Jag går ju på min shakes nu men jag väger mig inte. Delvis för att jag inte äger någon våg och delvis för att jag då kommer bli viktfixerad istället för att tänka att det bara ska se bra ut. Det tar minst 30min för mig att dricka en shake så det är ju riktigt bra så jag inte slänger i mig som jag brukar. Igår åt jag två mackor med skinka på till frukost på jobbet vid 10 och så tog jag en shake vid 13. Jag och Sara fick vinstgodis vid 15 också så åt lite godis där och drack två små glas med påskmust  - inte riktigt okej men man måste unna sig! 
...för kvällens drickande skulle inte räcka som unning


Nepp, här kan jag inte ligga längre! Dags att hoppa in i duschen och göra sig iordning. Träffa Sandra om ca 1h så det börjar väl bli dags nu så att jag inte behöver stressa - som vanligt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0