Allting. Ingenting. Någonting?

Hejsan.

Jag tänkte dygna igår för att försöka få ordning på min jäkla dygnsrytm. Som de flesta vet dygnar jag rätt ofta så min kropp är van vid att vara vaken lite för länge.
Anna var här igår och vi fikade lite - som vanligt! Shit, jag måste verkligen sluta äta skräp 24/7! (från och med imorgon för ikv tänkte vi äta en pizza^^)
Aja, shit the same. Det jag vill säga att jag gjorde inget ovanligt igår, åt inget konstigt eller något sånt. Åh.. Det var en väldigt god frukost förresten; Scones m. cream cheese och en kopp södermalm till. Yummy! Aja, sen åt jag väl en kaka eller två till fikan, ni vet hur jag är! Men ser ni något ovanligt? För det gör inte jag! Men utav någon anledning så spydde jag igår!
Helt olämpligt också såklart - det är ju jag!
Varför gjorde jag det? När var senaste gången jag spydde (utan att vara magsjuk eller överdoserat alkohol(okej...jag brukar ju inte spy då heller... Men ni vet vad jag menar)) (Ääh, måste bara göra en parentes till för att klaga för är det något jag överdoserar är det parenteser!!)... Så vart var jag? Just det! Jag är inte magsjuk igen, jag drack inte alkohol igår eller något sånt men plötsligt så ja... you get right?
Aja, jag får ta och klura på detta... Kommer ni på anledningen så hör av er!

Just det! Jag trillade igår också! Jäkla is! Jag blir ju tokig...
Sa jag förresten att det var en kvart efter att jag spytt?
Verkligen min dag igår... Inatt... What ever...

MissD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0