Blogglista!

Hejsan!
Sitter nu hemma och väntar på min nästintill sambo - Anna! Som vanligt när jag väntar och har tråkigt satt jag just och läste några bloggar. Det ena ledde till det andra och jag trillade över denna blogglista och tänkte "Why not? Jag har ju ändå tråkigt...". Så här får ni en blogglista med kanske inte så värst givande svar! ^^


Nämn något som gjorde dig glad igår: Annas otroligt, otroligt goda kladdkaka som hon bakade till oss!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste bloggar
Det sista du sa högt: hejdå habibi!
Det senaste någon sa till dig: hejdå, vi hörs imorgon. Tror jag iaf? ^^ 
Vad har du druckit idag: cola
Vad var det senaste du åt: kakor som Marcus köpt (Ja, jag ser själv hur onyttig jag är)
Vad var det senaste du köpte: Ehm.. Anna köpte pizza, cola och cigg åt mig igår.
Vad är det för färg på din ytterdörr: mörk ädelträfuskfanér.
Vad är det för väder hos dig nu: samma skit som vanlig, fast mörkt för det är kväll.
Godaste glassmaken: Ooh.. Svår fråga! Antingen hasselnöt eller hemgjord hjortronglass á la Pappi
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja.. Joja, jag kan ju inte säga emot mina egna erfarenheter...
Sover du tungt: För tungt!
Drömmer du mardrömmar: Nej, inte mardrömmar utan jag har bara en som återkommer någon gång om året.
Trivs du med ditt jobb: Javisst.
Favoritklädsel: pyjamasbyxor eller mjukisbyxor, mmmmm!
Favoritlåt just nu: Oj, borde jag ha en? Cecilia av Simon & Garfunkel är en av de gamla godingarna.
Vad ser du om du tittar till höger: Vägg, cdhylla och dörr typ..
Vad gör dig glad just nu: Anna föreslog nyss chokladbollar, fettomums!
Vad ska du göra härnäst: Vara social med Anna och troligen äta chokladbollar.
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Vääääldigt trött men glad.
Favoritgodis: Är ju inte riktigt så mycket för godis men choklad. Antingen mörk eller smaksatt.
Kläder just nu: Jeans, vitt linne och svart tröja.
Sommarplaner: Rhodos kanske?
Hur många kuddar sover du med: Just nu två med helst så många som möjligt!
Spelar du något instrument: Nej! Tack gode gud! Så omusikalisk som jag är^^
Morgon eller nattmänniska: NATT 1000 gånger mer än dag.
Vad är viktigast för dig: Att det blir vår och sommar snart "/
Är du kittlig: Hemlis!
Snarkar du: Tjejer snarkar inte och om de gör det så är det ohörligt.
Stjärntecken: Stenbock (/fisk)
Äckligaste insekten: Vill skriva spindlar men de får jag inte för ANNA!! BAJSANNA!!!!!
Stökigt eller välstädat: Jag gillar att ha det välstädat men lite för lat... 
Längtar du mest efter just nu: tropisk värme, pengar och sommarflirt. I just den ordningen, dock gärna i kombination.

MissD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0