Daglig ångest och lycka...

Varenda morgon när jag vaknar tänker jag "Nej jag vill inte gå till jobbet, fan fan fan".
Varenda morgon när jag stressar till bussen tänker "Jag vill inte, jag vill inte!! Ta mig tillbaka till sängen NU".
Varenda morgon när jag kommer till jobbet tänker jag " Yes, idag kommer bli en toppendag fan vad bra det kommer gå".
Varenda eftermiddag när jag åker hem från jobbet tänker jag "Who's your daddy? Jag är fan bäst!" (upprepade gånger).
Varenda kväll när jag borde gå och lägga mig har jag ångest och tänker "Fan, fan, fan jag vill inte till jobbet imorgon. Varför är det aldrig jordbävning i Jönköping?"
Är det bara jag som dagligen tänker så?

Kommentarer
Postat av: Flisan

brukar du läsa mina tankar lr? tro mig du är långt ifrån ensam om det!

2011-03-31 @ 16:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0