Dags för ändring!

Wannabe hemmafru! Ibland får jag mina ryck och då finns det inget jag önskar mer än att bli hemmafru! Idag gick jag upp vid halv sju och började göra scones. Kan jag skylla på att jag knappt hunnit somna förens jag gick upp igen? Aja, jag vet inte men det var länge sen jag gick upp extra tidigt för att baka scones^^
Nu sitter jag med en kopp kaffe (fortfarande i pyjamasen) och funderar ut lunchen. Hm, jag tror det blir kycklingpaj vad tror ni om det? Är det någon som har tips om hur man gör pajen så god som möjligt så lämna en kommentar. Och nej, som vanligt lägger jag inte ut kommentarerna utan bara jag som ser.

Jaja, jag vet att ni som känner mig troligen sitter med öppen mun just nu. De senaste veckorna har varken min dygnsrytm eller mina matvanor varit bra. Men hey, någon gång måste jag ju ta tag i det! Kanske t.om. orkar ta en ridtur imorgon men ska väl inte lova för mycket ;)


MissD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0