En lördag i februari

Det blev en väldigt sen natt till lördagen men efter några få timmars sömn var det dags att gå upp. Vid 13 så kom Linnsan och Jennifer förbi. Vi dukade upp allt från brieost till memosas! Hur mysig frukost kan man ha en vanlig lördag i mitten av februari? SÅ mysig kan jag svara, haha^^

På em. blev det hockey med far och bror. Matchen var helt okej, kunde varit bättre men kunde dessutom varit mycket värre. Sista minutrarna var lite spännande när det var 4-6 spelare men det slutade endå med att vi vann!
Efter hockeyn såg vi en film som jag - naturligtvis - inte minns namnet på! Jag och namn ni vet? Den var i alla fall skit bra! En riktig nagelbitare utan fullt med pangpang eller lovelove saker! 650 000 000kr var budgeten, fattar ni hur mycket man hade kunnat shoppa?! Hur många par skor det hade kunnat vara istället? Iof så var det ju en riktigt bra film och å andra sidan så hade det ju inte varit mina kläder eller skor^^

Kom hem till melodifestivalen, Anna och Marcus som även hade gjort chokladbollar! MUMS! Vi tittade lite, åt lite (mest jag som vanligt) och snackade skit - som vanligt det med^^ Själv så såg jag bara halva melodifestivalen men jag kan säga att ingen kunde varit bättre än lilla Saade! Han är såå söt som som... som socker! Jag hade velat ha honom i min garderob så att jag kan plocka fram honom ibland och kramas lite. Tyvärr ser han ut som en 17 åring men han är ju söt som en 5åring!!! Me likey! 

Ni vet ju vad man var tvungen, TVUNGEN att se efter! GAY GALAN! Ooohhh, bästa galan på hela året! Jag behöver nog inte skriva så mycket mer än att jag hjärta gay galan!! Jag hoppas verkligen ni såg :)



Puss på rumpan!
MissD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0