Nesquik - Oh my god!

Hej igen!

Vet ni vad jag gör just nu? Joo, när jag så älskade jag Nesquik cornflakes, ni vet harpluttarna! Igår när jag och Anna var i affären köpte jag ett paket - just for fun!
Hade helt glömt bort dem igår men blev överlycklig när jag såg dem idag! Så jag har suttit och knaprat harpluttar och druckit mjölk halva dagen! Man förstår inte hur mycket 375g egentligen är förens när man ska äta det!
De där små bollarna är ju superroliga! Jag har försökt fånga dem i munnen och det börjar faktisk arta sig^^ Hm.. Anna kommer snart... Undra om hon kanske kan kasta så det blir lite mer utmaning.. För hey, vem vill inte ha mer utmaningar här i livet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0