Blööööääh

Hej åh ho!
Jag ser att vi inte har tänkt likadant! När jag sa att bloggtorkan var över menade jag ju inte att jag skulle börja skriva dagligen, puss på er!

Idag är jag väldigt, väldigt seg men det är väl inte så konstigt. Kom i säng sent igår och sen var jag uppe mitt i natten och..spydde. USCH! Äckel Tilda är äckelsjuk! Men hey - bra sätt att gå ner i vikt?
Okej, jag lovar jag ska inte sitta här och säga att det är bra att vara magsjuk för att man går ner i vikt...meeen man går ju faktiskt ner vare sig man vill eller inte ^^
Först tänkte jag att jag råkat få i mig något konstigt men jag har ju inte ätit något konstigt^^ Igår så åt jag en macka med ost och skinka, ett glas juice och kaffe till frukost. En påse nudlar till middag och på kvällen åt jag en clementin, några bitar choklad, drack lite vin och sista som passerade munnen var cola. Inget man blir magsjuk minsann...

Är det flera av er som är magsjuka eller är det bara jag?
Let me know så jag kan skylla på någon och ta det lugnt, mina kommentarer ser bara jag ;)
MissD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0