Dags att hälla lite vatten på bloggtorkan!

Detta var nog en av mina längsta bloggtorkor ever! Men - trott eller ej - har vi överlevt ^^ Jag såg nu att ni haft modet uppe och varit inne här även om jag inte uppdaterat på två evigheter, gullungar!

Just nu ligger jag i soffan hemma i min lägenhet, mys. Det är så himla skönt att äntligen ha en egen lägenhet här i Jönköping. Mindre skönt är att jag är världens lataste och inte har packat upp allt, knappt hälften om jag ska vara ärlig. Det kändes som om jag var påväg mot ett ryck för några dagar sen men på kvällen kom Mats och Pappi förbi och då kom det ju massvis med kläder, skor osv.. Hur mycket skor kan en människa äga?! Jag vet inte om jag vågar räkna dem för sist var det 36st men det var ju två år sen, haha! Men jag får bättra mig på att slänga skor ist för att bara köpa. Hm, ett senare projekt tror jag!

Det har märkts nu denna veckan hur mycket jag har saknat Marcus! Vi har knappt träffats i dec ( knappt är en tolkningsfråga ) men denna veckan har vi träffats alla dagar utom en! Helt sinnessjukt hur kul man kan ha med en person. Love you habibi!

I det närmaste har jag tre mål;
1. Bli frisk! Varit sjuk sen nyår och är fortfarande inte frisk, helt sjukt ;)
2. Packa upp ALLT och det ska vara i ordning överallt!
3. Gå ner i vikt!

Vill ni veta en chockerande nyhet? Under 5veckor har jag gått upp ÅTTA kg!!! Jag brukar ju vara världsstabil i min vikt men nu har min vikt fått flipp! Fast ni som känner mig vet ju att jag går ner bara jag vill. Det är bara det är med tid och lust men jag tror det mesta går tillbaka av sig självt... Fast jag och Marcus delade en pizza innan...FAN!



Aja, babes nu blir det sängen!
Gäsp... Puss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0