Myskväll

Hejsan!
Först och främst måste jag bara berömma mig själv! Förra veckan la jag upp på facebook att jag skulle rensa bland mina skor eftersom jag har så onödigt många. "Onödigt" många är väl kanske fel att säga för man kan aldrig ha för mycket skor. Men kom igen, vem försöker jag lura? Jag har skor som jag aldrig, aldrig, aldrig kommer ha på mig igen så varför behålla dem? Visst, jag kan erkänna att jag njuter av att bara titta på vissa.. psycho? 

Hur som helst så fick Anna ta över tre par och jag är verkligen superstolt över det! Iof så har ett par sovit över här sen i lördags men äsch! inte så petigt^^

I fredags var Erika här som ni vet. Hon hade köpt ett par skor som inte passade när dem väl var hemma. Självfallet hade hon med sig det paret till mig för att se om jag kanske var intresserad. Jag tackar skogudarna för detta! Just det paret hade jag nämligen gått och suktat efter ett bra tag! Jag har haft beslutsångest för om jag ska köpa dem eller inte. Vad ska jag ha på mig när jag använder dem? Men nu kom de till ett väldigt reducerat pris och säg att jag mot förmodan aldrig skulle använda dem så är det som inredning! Eller varför inte ett substitut istället för lyckopiller? Jag sitter och småsneglar mot dem hela tiden och åh (!) vad jag blir lycklig!

Dålig bild men ni förstår min kärlek va?
MissD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0