Vem var mannen om väckte mig?

Jag låg och sov djupt i min varma säng fram till två idag. Anledningen till att jag for upp på två röda var en man och hans finger! Han stod nämnligen på andra sidan av min ytterdörr och plingade på + knackade otrolit käckt!
Jag kan infomera om att den otroligt enformiga ringklockan inte är en hit att vakna till, likaså med käcka knackningar. När jag väl kom upp ur sängen och tittade ut ur titthålet så var mannen redan påväg ut men... Varför knackade den där mannen på min dörr? Jag granskade honom bakifrån men kände inte igen honom. Kan ju iof bero på att jag var helt nyvaken men endå... Om det någon som vill till känna ge sig som dagens väckarklocka så be my guest!


MissD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0