Finfina tider :)

Puuuuuuuuhh... vilken morgon jag hade  haft - om jag inte tagit fel på tiden!
Trodde jag skulle åka senast vid 12.11 så har panikat runt här, hetsätit frukosten och knappt hunnit med något! Men precis när jag skulle gå till bussen tittade jag på klockan lite fundersamt och fick sedan en "aha" upplevelse. Äsch, det är väl alltid trevlgt att komma i tid men en timme känns lite väl mycket, i alla fall om jag förlorar min fina morgon för det...

Tis-tors denna veckan jobbar jag 1330-2100 och det kommer bli så himla skönt! Några saker som är bra med att jobba em/kväll ;
  • Då kan man gå upp vid 9 och ta det jätte lugnt på morgonen.
  • Man kan sola innan jobbet.
  • Man kan ha frukostdejter (vem älskar inte frukostdejter?)
  • Man kan ta en promenix till jobbet.
Ser ni? Hur lugnt och skönt som helst! Jag kommer jobba 0900-1730 på fredag så får inte vända på dygnet men det är nog rätt lugnt. Jag brukar ju gå upp några timmar innan jag ska iväg för att just få det här lugnet på morgonen :)



Jag hoppas att du har en finfin dag det ska jag försöka ha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0