Problem, problem, problem! brrr...

Hejsan!
Jag har ett problem! Varje morgon när jag ska välja kläder så tittar jag ut genom fönstret för att se dagen väder. Men utanför mitt fönster är det nästan alltid ovanligt fint väder! När jag tittade ut idag, vilket jag gjorde flera gånger (såklart), så var det klarblå och jag såg bara ett litet, litet moln. "Woooho, superfint väder ute idag! Shit vad gött!" Tänkte jag men när jag kom ut så var det ju rätt molnigt. Skönt att jag tog med mig en cardigan!
Men vad ska jag göra åt detta problemet? När jag tittar på nätet så stämmer det aldrig med vädret dagen efter :(

Valet idag stod mellan ett par shorts och en långklänning - glad att jag valde klänningen!!



MissD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0