Tips!

För ungefär två månader sen fick jag en bok på posten av min mor. "Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag" heter den och jag tror jag är lite smått förälskad i den! Den är fulld av skönheter och klockrena saker. Jag tänkte faktiskt bjuda på två ;

"Jag har ett hack i näsan. Det fanns där när jag vaknade i morse och först blev jag arg på mig själv för att jag tydligen hackat mig själv med nageln i sömnen. Så totalt meningslöst.
Fast nu minns jag hur det egentligen var. Hur jag kom hem igår och mådde illa och satte mig på badrumsgolvet, hulkade framför toaletten utan att få upp något. Orkade inte resa mig och hade nästan somnat när toalocket föll ner och hackade mig i näsan. Jag har alltså ett toalockshack i näsan. Totalt förnedrande."

"- Gör  inte en stor grej av det här nu bara, säger Emma.
- Jag gör aldrig stora grejer av någonting, säger jag. Det blir stort av sig självt."

Såååå värd att läsa! Men det är ju så jobbigt, hur ska jag göra? När hinner man läsa? Jo, de sista minutrarna innan man släcker lampan på kvällen. Vad händer om boken är svinbra då? Om man inte kan sluta fnittra? Jo, då blir det ingen sömn... Så denna boken är en strand bok. Även om det känns rätt skumt att fnittra för sig själv på stranden ^^


Nu blir det en film sen nana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0